ÖĞRENCİLERİMİZE DÖNÜK YAPTIĞIMIZ ÇALIŞMALAR:

1) DERS ODAKLI ÖĞRENME SÜRECİ

  • SINIF İÇİNDE KULLANILAN VE ÖĞRENCİLERİN KULLANIMINA AÇIK SUNULAR
  • PROJELER
  • E-TFO SUNULARI
  • ARA DEĞERLENDİRMELER
  • ÖNKOŞUL ÖĞRENME UYGULAMA VE DEĞERLENDİRME SÜREÇLERİ
  • SINAVLARA HAZIRLIK ETÜTLERİ
  • BİREYSEL ETÜTLER
  • SINAV SONRASI EKSİK KAZANIMLARA YÖNELİK YAPILAN ETÜTLER
  • ÖĞRENCİLERLE BİREYSEL SINAV SORULARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
  • ÖĞRENCİLERE BİREYSEL EKSİK KAZANIM DÖNÜTÜNÜN VERİLMESİ
  • BİREYSEL FARKLILIKLARA DAYALI ÖDEVLER VE ÇALIŞMALAR
  • SINAVLARA HAZIRLIK ÖDEVLERİ
  • DERECELİ PUANLAMA ANAHTARLI ÖDEVLER
  • E-TFO ALIŞTIRMALARI
  • İZLEME SINAVLARI
  • DENEME SINAVLARI

 

2) DERS DIŞI ÖĞRENME SÜRECİ

  • ÖĞRENCİYLE BİRLİKTE YAPILAN PANELLER
  • ÖĞRENCİYLE BİRLİKTE YAPILAN BİLGİ YARIŞMALARI
  • ÖĞRENCİYLE BİRLİKTE YAPILAN OKUL MECLİSİ ÇALIŞMALARI
  • ÖĞRENCİYLE BİRLİKTE YAPILAN AKADEMİK ADIMLAR SEMPOZYUMU
  • ÖĞRENCİYLE BİRLİKTE YAPILAN GEZİLER
  • ÖĞRENCİYLE BİRLİKTE YAPILAN DANIŞMAN ÖĞRETMENLİK ÇALIŞMALARI
  • ÖĞRENCİYLE BİRLİKTE YAPILAN EĞİTSEL ATÖLYE ÇALIŞMALARI

Okulumuzun yenilikçi anlayışına uygun olarak 2015-2016 öğretim yılından itibaren eğitsel yönü ön planda olan ve yaratıcı drama yöntemini kullandığımız müze gezileri düzenliyoruz. Her seviyeye kazanımları doğrultusunda yapılan bu gezilerde öğrenciler yaratıcı drama yöntemi sayesinde kendilerini geçmişin bir parçası olarak görmekte böylece öğrencilerin tarihsel empati becerileri gelişmektedir.

AKADEMİK BAŞARI:

Okulumuzda öğrencilerin akademik başarıları için bireysel farklılıklarını göz önünde bulunduran öğrenme stillerine dayalı birebir-grup çalışmaları yapılmaktadır.

Temel Eğitimden Ortaöğretim Geçiş (TEOG) sınavlarında 2014-2015 öğretim yılında öğrencilerimiz %90 başarı elde etmiştir.