Ortaokul


Ortaokul Kulüpler


BİLİM HER YERDE

KULÜBÜMÜZDE DENEYLER, GÖZLEMLER, VE ÇEŞİTLİ PROJELER YAPARAK FEN VE TEKNOLOJİNİN HAYATIMIZIN İÇİNDE YER ALAN DETAYLARINI ÖĞRENECEK, ARAŞTIRMA VE SORGULAMA FIRSATI BULACAĞIZ.

İNGİLİZCE TİYATRO

2. YABANCI DİLİMİZİ DAHA ETKİN KULLANMAK VE TİYATRONUN GÜCÜ İLE DİLE OLAN HAKİMİYETİMİZİ ARTTIRARAK ENGLISH DAY İÇİN BİR OYUN SAHNELEMEK ÜZERE PLANLANMIŞTIR.

FRANSIZCA TİYATRO

ULUSLARARASI FESTİVALLERDE YER ALMAK AMACIYLA UZUN YILLARDIR DEVAM EDEN KULÜBÜZ ÖĞRENCİLERİMİZ ARASINDAN FRANSIZCA ZÜMRESİNİN BELİRLEDİĞİ ÖN ELEME KOŞULLARI DOĞRULTUSUNDA 7-8 sınıf öğrencilerimiz arasından SEÇİM YAPILACAKTIR.

FRANSIZCA MÜZİK MASTERCLAS

FRANSIZCA ŞARKILARI FARKLI ENSTRÜMANLAR EŞLİĞİNDE HARMANLAMAK VE FARKLI ETKİNLİKLER ARACILIĞI İLE FRANSIZ MÜZİK KÜLTÜRÜNÜ TANIMAK AMACIYLA PLANLANAN KULÜBÜZ ZAMAN ZAMAN OKUL ETKİNLİKLERİMİZDE GÖREV ALACAKTIR.

FRANSIZCA KUKLA

Uluslarası kukla festivaline hazırlanmak amacıyla hem görsel sanatlara hem Fransızcaya ilgi duyan öğrencilerimiz için planlanan kulübümüz 5-6 . sınıflarımıza yöneliktir.

ELEKTRONİK - OTOMASYON

Tüketmek yerine üretmenin, rekabet yerine paylaşımın öncelikli olduğu “kendin yap” kültüründen daha fazla insanın haberdar olması ve dahil olmasını amaçlamaktayız. Amacımız üretmek isteyenlerden bir ekosistem oluşturarak, Maker Hareketi içerisinde yer almalarını sağlamaktır. Sosyal sorumluluk projelerine destek veren, üretmeye istekli, elini kirletmeye hazır, donanım girişimciliği ile ilgili fikri olup fikrini geliştirmek ve hayata geçirmek isteyen öğrencilerle bir araya gelmek istiyoruz.

KENDİN YAP TASARIM

Bu iki kelimenin anlamı iki kelimeden çok daha fazladır. Sen de yapabilirsin, eskiyi yenileyebilir ,yeniyi farklılaştırabilir, özgün fikir üretebilirsin. Yaratıcılığının farkına varmak ve üretmeyi tüketmenin önüne alarak değiştirmek, yapmak, yenilemek, farklılaştırmak kendi başınıza yeni bir şeyler üretmenizi ve aynı zamanda tamamen kendi stilinizi yansıtmanızı da sağlar. Maddi ve manevi olarak donanımlar kazandırmayı hedefleyen çalışmalarla, farkındalığınız artar. Eğlenerek yaptığınız çalışmalarınız bittiğinde farkına bile varmadan fikirler üretir ve uygulama yapmak için yeni zamanlar yaratmayı öğrenirsiniz. El emeğinin değerini anlar, el emeği ile hayatını kazananlara karşı empati yeteneğiniz artar. Hedeflediğiniz bir işe nasıl motive olacağınız konusunda kendi kendinizi eğitebilirsiniz. Kısacası üretmeyi tüketmenin önüne alarak doğa ve canlılar korunur, kaynaklara zarar verilmeden el becerileriniz gelişir, özgünleşirsiniz.

MASAL

Masallar; binlerce senedir gönülden ağıza, ağızdan kulağa, kulaktan gönüle süzüle süzüle bize gelen, insana kendini iyi hissettiren, insanı iyileştiren simgesel bir yolculuktur. Dünyanın her yerinden seçilen birbirinden güzel masalların ve hikayelerin gücü ile; bilmediğimiz görmediğimiz dünyalara gidip hep beraber aynı hayalleri kurup ortak bir bağ oluşturacağız. Hayal pencerelerimizi açıp yeni dünyaları beraber keşfedeceğiz. Olmazın olduğu, yapılmazın yapıldığı masallardan aldığımız güçle hayal gücümüzü geliştirecek, kendimize yeni yollar çizeceğiz.

POLİFONİK MÜZİK KOROSU

Polifonik müzik nedir dersek;, en basit haliyle müzikte bir parçanın birbirinden bağımsız, farklı seslerin bir araya gelerek seslendirilmesi denilebilir. Polifonik müzik türü koro müziği için uygun olup, ses çeşitleri korodan koroya farklılık göstermektedir. Türkiye’de polifonik müzik türü 1989 yılında Türkiye Polifonik Korolar Derneği’nin kurulmasıyla yaygınlaşmış olup 2000’li yıllara doğru dinleyici kitlesini arttırmıştır. Kulübümüzün amacı; sene içinde çok sesli repertuar oluşturarak önemli gün ve haftalarda sahne almak ve yurt içindeki festival ve yarışmalara katılmaktır.

VOLEYBOL

KÖKLÜ BİR VOLEYBOL GEÇMİŞİ OLAN OKULUMUZDA VOLEYBOL KULÜP ÇALIŞMALARINDA OKUL VOLEYBOL TAKIMLARIMIZA FAİR PLAY İLKELERİNİ BENİMSEYEN BAŞARILI VOLEYBOLCULAR YETİŞTİRMEYİ HEDEFLİYORUZ. SİZ SEVGİLİ ÖĞRENCİLERİMİZİN KULÜP ÇALIŞMALARINDA 5. VE 6. SINIFLARDAKİ KIZ ÖĞRENCİLERDEN OLUŞMASINI ARZU EDİYORUZ. SAĞLIKLI BİR EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GEÇİRMENİZİ DİLERİZ.

STEM

STEM eğitimi, öğrencilerin problemlere disiplinler arası bakış açısıyla bakmasını, bütüncül bir eğitim yaklaşımıyla bilgi ve beceri kazanmasını hedefler STEM eğitimi, okul öncesi eğitimden yükseköğretime kadar tüm eğitim sürecini kapsayan disiplinler arası bir yaklaşım olarak kabul edilmiştir. STEM eğitiminin diğer bir amacı ise, disiplinler arasındaki ayrımı ortadan kaldırmak, tam entegrasyonu uyumlu bir şekilde oluşturmak ve anaokulundan üniversiteye kadar verilecek bu eğitim yaklaşımıyla sorgulayan, araştıran, üreten ve yeni buluşlar yapabilen bir neslin yetiştirilmesidir.

FELSEFE

Felsefesiz yaşamak, açmaya çalışmadan gözü kapalı yaşamaktır. R. Descartes Felsefe Kulüplerinin amacı öğrencilerimizin hayata felsefi bakış açısıyla bakabilmelerini sağlamada ve düşünme becerilerinin gelişmesinde kılavuzluk etmektir. Kulüp saatlerinde gerçekleştirdiğimiz etkinliklerde öğrencilerimizin kalıp düşüncelerden sıyrılarak olaylara çok boyutlu bakabilmelerini sağlamaya çalışmaktayız. Kulübün her öğrencisi felsefe kültürünün ve felsefi bakış açısının kazanılması ve gelişmesinde sorumluluk almaktadır. Kulüplerimizde gerçekleştirdiğimiz düşünce deneyleri, film izleme ve analiz etme, felsefi problemler üzerine tartışma ve konuya ilişkin okuma yapma, felsefi problemleri afiş ve fotoğraflarla somutlaştırma gibi etkinliklerimizle felsefeyi yaşamın her alanına taşımak misyonumuzdur.